Ostatnia wdowa Liv Constantine


***Recenzja***

  • Ostatni Świadek

Liv Constantine

@HarperCollins 

Kate English, wysoko postawiona Pani Doktor, pochodząca z bogatej rodziny, ma wszystko o czym mogła marzyć, wspaniałego męża, córkę, odnosi sukcesy zawodowe. Jednak pewnej nocy wszystko się zmienia. Jej matka zostaje zamordowana we własnym domu. 
Jakby tego było mało, w dniu pogrzebu, Kate otrzymuje list z pogróżkami. 

Zabójca czycha na jej życie. Trzeba go jednak złapać. 

Śmierc matki wprawiła Kate w stan cierpienia oraz odrętwienia. Nie spodziewała się, że to dopiero początek jej koszmaru. 
Ktoś czycha na jej życie.
Dzięki Bogu, może liczyć na swoją przyjaciółkę Blair, która postanawia prowadzić własne śledztwo. 
Na jaw wychodzą kolejne fakty, mąż,  jest podejrzewany o romans, wieloletni przyjaciel o stalking. 
Na domiar złego, ktoś usilnie próbuje zrobić z Kate wariatkę.. 

Czy uda mu się to osiągnąć? 
Komu zależy na tym by zniszczyć Doktor English. 
Kto rozwiąże zagadkę dotyczącą śmierci matki Kate. 
Jeśli chcecie rozwiązać tę zagadkę, koniecznie przeczytajcie tę książkę. 

Liv Constantine, tą książką uruchomiła moją wyobraźnię do tego stopnia, że czytając, włosy stawały mi dęba a na skórze pojawiała się gęsia skórka. 
Nie łatwo mnie wystraszyć w książce lub sprawić, że mój słuch staje się bardzo czujny, jednak Pani Constantine udało się to bez problemu. 
Świetnie poprowadzona akcja, zagadka, która trzyma w napięciu do samego końca. 
Liv przeprowadziła mnie, przez tę książkę, tak jak chciała, czyli z otwartym umysłem i pełną napięcia sytuacją. Dałam się ponieść intrydze oraz wyobraźni, która płatała mi figle podczas czytania tej powieści. 
 
Więc jeśli chcecie przeczytać coś co sprawi, że zaczniecie żyć razem z bohaterami, to ta książka jest dla was. 

Pamietajcie o najważniejszym... 
NIE UFAJCIE NIKOMU! 

Za egzemplarz dziękuję 
@Booktime.pl

Komentarze

Popularne posty